Happy Birthday BJA!!

Life with the weird kid. | 2010-02-17 | 18:46:44 Kommentera här! » 2 st

Idag var jag till Teijo med skolan. Först gick jag och Ronsku dit från Matildedahl, ca 4 km. Sen satt vi där tills vi skulle hem. Eller inte bara satt, men pratade också. Har inte gjort så mycket annat, pysslat lite, varit konstnärlig och gjort läxor.
Jag har också gjort mockarutor för vet ni vad?? För idag fyller Billie Joe Armstrong 38 år! Ville göra något annat än bara kladdkaka så mockarutor blev det. Nu ska alla säga grattis till honom så att han blir glad, hihi ^^



Happy birthday sexy!!

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Gjattiiis Bijjie. Bjev han gjad nuuu?! :D

2010-02-17 @ 18:57:34
Länk: http://keepmeinsane.blogg.se/
Skrivet av: J o n a s

/Svar/ hihi ja precis <:

Jag tycker det är kul när folk tittar på mig

surt. men inte när det är ett stort blatte gäng

när man är mitt ute i ingenstans ;D

2010-02-17 @ 23:21:29
Länk: http://transan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!