It's something unpredictable, but in the end it's right, I hope you had the time of your life.

Life with the weird kid. | 2010-02-05 | 17:04:27 Kommentera här! » 0 st

Idag hade vi två första timmarna data, så himla tråkigt! Vi jobbar med något kalkulator program, men det finns ju miniräknare, varför skulle man behöva det?! + att det där J*vla programmet inte gör som man vill. Nåja, jag frå stå ut. I alla fall, vi hade också kemiprov idag, det var rätt så lätt :) jag får nog ganska bra i det.
Imorgon så ska jag till Åbo. Måste köpa en ny NANA bok! Man blir ju beorende av den mangan, haha. Känns som evigheter sen jag köpte en sån bok. Sen ska jag också köpa tyg. I alla fall till parasollet och sen kanske till en kjol eller jumperskirt. Ska lite tänka här ikväll, måste ju räkna ut hur mycket jag ska ha.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!