No matter how high the wall, we climbed over it. Why are you not here anymore? I want to see you.

Life with the weird kid. | 2010-02-07 | 12:14:39 Kommentera här! » 0 st

Idag ska jag på teater. Storasyster L's klass har gjort en teater för att samla ihop pengar till när dom ska på ABI kryssning. Hon säger att den är jätterolig, så man får väl lita på henne. Idag ska jag lägga upp bilder på vad jag köpte i Åbo igår. Det var inte så mycket men jag behövde allt ^^
Jag hittade också den översatta texten till Versailles nyaste singel, Serenade. Den är jättefin, jag undrar om han skrev den till Jasmine You. Den har lite sån text. Ni kan i alla fall läsa den här, den är så obeskrivligt fin. Och videon då, aargh! Man kan inte förklara den i ord, ni måste se den själva.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!