Noticing the loosened thread, I should've kept tight forever

Life with the weird kid. | 2010-02-21 | 09:04:32 Kommentera här! » 0 st

Jag bloggade inte igår för jag var fullt upptagen med att slöa, så nu vet ni det.
Idag tänkte jag fara till kyrkan, men det är snöstorm och jättekallt, så nej! Jag far nästa helg istället. Måste skynda mig nu om jag ska hinna gå sex gånger till före jag konfirmeras i juni. Jag vet inte vad annat jag ska skriva för det har inte hänt så mycket hittills. Jag vaknade för kanske en timme sen och har bara klätt på mig och ätit. Men det kommer mer uppdatering senare, fast det inte händer så mycket på sportlovet. ^-^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!