There's nothing wrong with being a loser, it just depends on how good you are at it.

Life with the weird kid. | 2010-02-02 | 15:38:27 Kommentera här! » 0 st

Idag var jag då i skolan som vanligt. Hade hissa, HK, bigga och bildkonst. Jag fick min fina crossdresser nästan färdig på bildkonsten. Nu har jag fäst mig vid honom och han har till och med fått ett namn, Sami. Han är fjorton år och bor i H:fors. :) Imorgon ska jag i alla fall vara på föräldraprao med mamma. Hon jobbar på ett ålderdomsem så jag ska först mata hamlingar och sen städa, kul. Det är ändå bättre än att vara i skolan och skida. Men nu ska jag göra läxor, bloggar kanske mer senare.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!