Dagens låt

Syre. | 2010-07-16 | 12:59:21 Kommentera här! » 1 st


Kommentarer
Skrivet av: polkagris

hehe visste du att nu har jag läst alla dina inlägg om an cafe! uppskattar verkligen alla länkar till olika sidor som du har lagt ut:) så kul att se :P

vissa inlägg var rörande! :S



jag skrev ett inlägg tidigare ju om att jag sökte en blogg som jag kan läsa som handlar lite om japan, elr ja nåt sånt (åt det hållet)

och din blogg är en precis sån blogg!! :D



du har typ skrivit att du bor i finland, tror jag? :S har jag fel elr rätt?



men iaf är du född där och pratar flytande finska elr..? du skriver ju din blogg på svenska så är du svensk elr finsk, det är vad jag undrar..?!!

och vad kan du för språk?

2010-07-16 @ 17:39:50
Länk: http://emmiiz.devote.se

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!