Dearest You~Gathering of Intimate Friends~

The life of J-rockers and other immortalpeople. | 2010-07-16 | 20:42:01 Kommentera här! » 1 st

Alla kommer väl ihåg att Jasmine You dog förra året den nionde augusti (två dagar efter min födelsedag). Nu ska hans vänner samlas för att hålla en hyllningskonsert för honom. Den kommer vara gratis, vilket jag tycker att är bra. Så om man är i Japan är det bara att fara till konserthuset "Nagoya Bottom Line". Fjorton band kommer att spela.
Jag önskar att jag kunde vara där. Men jag har verkligen inte pengar att fara, dessutom kan jag inte fara ensam till Japan. Jag tycker att det är en fin tanke. Jag kan inte fatta att det snart är ett år sen han dog. Första gången jag läste att han hade dött så brydde jag mig inte så mycket, men det har börjat göra ont med tiden, ju mer jag tänker på det.


Info härifrån.

Kommentarer
Skrivet av: polkagris

jag prata oxå finska :P



OMG jag vill diiit!!!

vi sticker t japan vetja..hehe skoja bara, men det skulle vara kul att se :(

gulligt tycker jag, att de ordnat hyllningskonsert till honom.. ;)

2010-07-16 @ 21:09:33
Länk: http://emmiiz.devote.se

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!