Kuroshitsuji och Monoshitsuji

漫画, アニメ. | 2010-07-03 | 22:26:58 Kommentera här! » 0 st

Sorry, det blir mest anime-relaterade inlägg just nu. Jag är helt besatt av Kuroshitsuji, deal with it!
Har just sett färdigt på den animen. Jag grät inte så mycket som jag trodde (mest för att folk kom och störde mig hela tiden). Jag visste också lite vad som skulle hända för jag råkade läsa spoilers. Jag gillade inte riktigt slutet, jag ville ha det lite annorlunda och med lite mer...action liksom. Jag ville se en sak i slutet men det visades inte.
Här är wikipediasidan(fanns tyvärr inte svensk) där kan ni läsa mer om ni vill. Själv ska jag fortsätta anime-nörda med säsong två av Kuroshitsuji som heter Monoshitsuji. det har bara kommit ut ett avsnitt ännu och det ska jag se, exiteeed!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!