Melody är gravid igen!

The life of J-rockers and other immortalpeople. | 2010-07-13 | 12:26:02 Kommentera här! » 0 st

"i heard the rumor that Lovelie my daughter is gonna be an older sister. please welcome him into our big family ;)"
Miyavi ska alltså bli pappa igen. Ganska tidigt tycker jag, jag menar hans dotter Lovelie är inte ens ett år ännu, men han och Melody vet väl själv vad som är bäst. Det behöver ju inte heller vara sant, kanske han skojar eller något. Men det blir väl gulligt antar jag, jag tror verkligen att Miyavi är en bra pappa.
Han har varit borta i nästan ett år på turné. Han har skrivit hela tiden på Myspace att han saknar Lovelie och sånt, så han har mycket kärlek att ge verkar det som i alla fall. Vad tycker ni om allt det här? :)

Bilden och citatet härifrån.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!