Produktivitet.

Life with the weird kid. | 2010-07-31 | 11:08:31 Kommentera här! » 0 st

Iaag vaknade jag tidigt (eller tidigt enligt mig), ca klockan nio. Jag gjorde mig snabbt klar för att fara till grannbyn och köpa lite saker. Vi for till S-market och där inhandlade jag blå karamellfärg och chokorosor. De är till den nionde augusti, den internationella Jasmine You - dagen. Hans signaturfärg var ju lila, så jag ska blanda röd och blå karamellfärg och laga frosting till cupcakes och sen så ska rosorna ovanpå.
Det känns så underligt att jag redan har hunnit göra så mycket redan och klockan är bara tio över tolv, vanligtvis brukar jag stiga upp vid den här tiden. Hmm..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!