Sommardåd i Sommarsolen

Life with the weird kid. | 2010-07-09 | 14:25:12 Kommentera här! » 0 st

Låg just ute i solen och läste Stephen King's Sommardåd. Jag kände att jag var tvungen att ta en paus för jag blev lite yr. Så nu sitter jag och har en datapaus från solen. De här senaste dagarna har jag gjort de där vanliga "sommar sakerna". Simmat, legat i solen, cyklat och allmänt bara varit. Idag har jag inte ens jobbat för det har varit så varmt, det är skönt att man har en pool hemma så man inte behöver cykla iväg till stranden varje gång man vill simma, det är ca 8 km till närmaste strand. Nu ska jag fortsätta läsa ute på gräsmattan, ha de bra!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!