Greeeeen Daaaay!

Syre. | 2010-06-10 | 23:43:12 Kommentera här! » 0 st

Nu ska jag lägga upp bilder och berätta lite om Green Day konserten. Alla bilder är tagna av syster L. Jag skippar bilderna på förbanden som var The Hives och Joan Jett.

Drunken Bunny! :)

Mr. Tré Cool! Här började jag lipa och kunde inte sluta. När jag skrek blev det gråtförträngt för jag fattade att det var honom på riktigt. Sen lipade jag i nästan varje låt, och ja folk såg konstigt på mig.

Mr. Billie Joe Armstrong

Mr. Mike Dirnt!

Billie med söta headphones som han tog av en unge. :)

Billie marsherar med dubbelhakor xD

Tré under King For A Day :D

Tack Green Day <3<3

Konserten var awesome. Vi började steg upp klockan fem, började köa ca tjugo före elva. Insläppet var klockan fyra och Green Day började spela ca halv nio. Jag fick en bra plats också, riktigt framför Mike.  Jag vet inte om jag grät för att jag var trött och hade vätskebriskt eller om jag bara var lycklig. Vid ett tillfälle hoppade det massor med människor på mig och jag föll, men någon snäll, lång man lyfte upp mig. Då hade jag skuffats längre bak tyvärr. jag tror att jag fick ögonkontakt med Mike också. Jag försökte hålla den länge och sen slängde jag en slängkyss och riktigt efter det blinkade han och sträckte ut tungan. Jag vet inte om det var åt mig, men jag låter mig själv tro det! Jag for längre bak där det fanns färre människor precis före de började spela American Idiot. det kändes som om jag skulle svimma så jag ville inte vara där och trängas med folk. Jag mådde nog så dåligt för jag fick inget vatten under hela konserten. Någon jävla gobbe tog vår vattenflaska innan vi kom in.
Det var den bästa konserten jag har varit på hittills. Till och med bättre än An Cafe. Huhu, nu ska jag sova, jag tror att jag har skrivit allt jag kommer ihåg, endel delar av spelning kommer jag inte ihåg. Det liksom flyter tillsammans till en klump, godnatt!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!