Låg uppdatering idag.

Life with the weird kid. | 2010-06-07 | 20:46:29 Kommentera här! » 1 st

Har varit flummig och tänkt på Green Day idag så jag har inte kunnat uppdatera *host host*. Jag har inte så mycket att skriva om nu när jag har sommarlov. Sitter ju bara hemma och tar de lugnt. I torsdag ska jag börja sommarjobba. Eller man kanske inte kan kalla det ett "jobb", jag ska plocka ved hemma, men jag får ju betalt så jag antar att det är ett jobb. Bara jag får nog med pengar att köpa en Bring Me The Horixon t-skjorta så är jag nöjd.
Imorgon är det Green day konsert så jag kan nog inte blogga då. Ska vakna klockan fem, sen far vi klockan sju, är i Helsingfors ca klockan nio, köar tills insläppet klockan fyra och kommer hem efter konserten. hektiskt shema så jag hinner inte blogga, men på onsdagen kommer det ett låååångt inlägg om konserten och förhoppninsvis bilder! Ha de bra! :)


Kommentarer
Skrivet av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har :)

och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



ta hand om dig. kram!

2010-06-08 @ 17:43:11
Länk: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!