Sommarlov imorgon = JESS!

Life with the weird kid. | 2010-06-04 | 17:32:32 Kommentera här! » 2 st

Idag var det sista dagen i skolan och jag kan inte ens beskriva hur skönt det var. Det var skönt för vi var på stranden och för att man ju vet att man fr sluta snart. Vi var på stranden ja, det var varmt och skönt fast det blåste lite. Vi gjorde ingenting där egentligen, solade och pratade. Några flög i vattnet med kläderna på och några andra spelade amerikansk fotboll. Här är några bilder.

Jag lyssnade på lite musik och läste Living Dead In Dallas i sanden.

Folk på bryggan. Emppo vinkar åt mig :)

Vi grävde ner Ronsku i sanden.

Jag hoppade massor ;)


Kommentarer
Skrivet av: Julia

Vad fin du är på den sista bilden :)

2010-06-04 @ 19:44:11
Skrivet av: Julia

Ups. Jag håka just att du ju bara had en bild på dig själv i det här inlägget... FAIL! XD

2010-06-04 @ 19:45:58

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!