Stephen King och Harry Potter

Life with the weird kid. | 2010-06-18 | 17:32:39 Kommentera här! » 0 st

Idag har varit en helt vanlig dag. jag var till bibban och lånade två Stephen King böcker, Maratonmarschen och Sommardåd. Jag har börjat läsa på Maratonmarschen och den är verkligen bra hittills! Kolla upp den om ni vill se vad den handlar om för jag orkar inte skriva det, men hela tiden när jag läser den så har jag ett litet pirr i magen för den är skriven på ett så obehagligt sätt.
Ikväll kommer syster L hem. Hon har varit i England sen i måndags. Jag ska hlla mig vaken tills hon kommer hem ca klockan tolv inatt. Jag ska nog spela Playstation eller data tills dess ha de bra!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!