Sommarlistan

Life with the weird kid. | 2010-06-17 | 18:50:39 Kommentera här! » 0 st

Tagen härifrån. Den var på blogg.se's framsida en dag och nu fyller jag också i den.

1. Ditt favoritställe på sommaren?

- Hemma på gräsmattan, på en filt i sommarsolen.

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Picknick kanske, eller shoppa :)

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Grisyttefilé eller majskolvar.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Den enda planen som jag hade för i sommar hände ju förra veckan. Sen planerade jag ju också att åka på Versailles konsert den 31sta men det blev inte av, så jag antar, jobba ligga i solen och käsa, äta glass och simma!

5. Dina bästa sommarfärger?
- Svart, grå och lila.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Camping kanske, jag vet ju inte riktigt eftersom jag är finlandssvenk. 

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
-  När jag och min kompis och granne simmade i vår pool och fångade grodor i en damm och allmänt hade kul tillsammans.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Pool!

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Blåbär eller choklad.

10. Vart går din drömsemester?
- Japan! Italien eller England skulle ju inte sitta helt fel det heller.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!