Grattis Hizaki, ett år sen An Cafe och lite annat

Life with the weird kid. | 2010-03-17 | 20:38:57 Kommentera här! » 0 st

Idag fyller gitaristen i Versailles, Hizaki år! Han fyller 31, så ett stort grattis till honom! おめでとう ひざき-姫!! Jag bakade en kladdkaka i hans ära. Inte för att han vet det, men man kan ju låtsas. Idag är det också ett helt år sen jag och Pajjen var på An Cafe konsert, så det är ju också värt att fira lite. Tänk att för exakt ett år sedan så stod jag och skrek mig hes och nästan grät. Herregackt, vart har den tiden farit?!
Idag hade vi snöfotboll på jumppan. det var inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara, bara man väl kom in i spelet. Sen fick vi brottas en stund. Jag blev i par med Ron-chan och hon vann med ett poäng. Sen hade vi samhällslära och finska och sen for jag hem!
Och igen en outfit för att det känns som en evighet sen senast. Den här gången Ruki inspirerad!

Ruki inspired
Ruki inspired by MusicAddicted featuring Bloch shoes

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!