Jesus

Life with the weird kid. | 2010-03-05 | 21:25:32 Kommentera här! » 1 st

Idag har jag knappt alls varit hemma. Först i skolan tills klockan halv tre, buss i 45 minuter sen skriba. Men skroban var inte så jobbig, vi såg på film. Den hetter "Jesus", fantasifullt namn, eller hur? Men den var faktiskt bättre än jag trodde. Ganska spännande faktiskt, och jag blev chockad över att Gary Oldman var med i den. Nu när jag också tittar på vem som spelade Jesus ser han ju också bekant ut. Han heter Jeremy Sisto, om någon vet några andra filmer så säg det, jag hatar att tänka på sånt här.
Imorgon ska jag till Åbo och vara där hos syster J till söndagen. Kommer bli skönt, det är alltid så tyst där. Men nu ska jag läsa lite Alice i Underlandet och sen ska jag sova, GODNATT!


(ursäkta för eventuella stavfel i detta inlägg, jag är väldigt trött)


Kommentarer
Skrivet av: Corneliustanja

NICE SITE WELL DONE

2011-11-23 @ 11:59:29
Länk: http://corneliustanja.blog-howto.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!