Lite random stuff

Life with the weird kid. | 2010-03-07 | 21:32:48 Kommentera här! » 0 st

Så nu ska jag berätta vad jag har gjort idag. Vaknade ca åtta tiden i syster J's lägenhet. Låg i sängen(madrassen på golvet) en stund sedan steg jag upp. Till lunch åt jag vegetarisk pasta, det var jättegott! Efter det for vi in till stan och jag köpte en till Sex Pistols skiva för 9.90! Nu har jag köpt tre skivor på två dagar som alla är under tio euro, jag är nöjd!
I alla fall så kom jag hem lite före sex och sen dess har jag bara gjort lite random saker här hemma. Jag har planerat vad jag ska ha på mig när jag går och ser Alice in Wonderland på bio t.ex.. Jag har tänkt ha en gothic lolita outfit. Först tänkte jag ha sweet för Alice är ju det, men sen tänkte jag att hela filmen kommer säker vara ganska mörk, så det kanske är bättre med gothic.
Aah, jag önskar man hade råd med en sån här outfit.

Gothic lolita
Gothic lolita by MusicAddicted featuring Disney Couture jewelry

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!