Sorry..

Life with the weird kid. | 2010-03-21 | 10:03:44 Kommentera här! » 0 st

Nu har jag inte uppdaterat på flera dagar. Jag är ledsen men jag har varit på så kallat "orka humör". Jag har helt enkelt inte haft inspiration eller ork att blogga. Det är okej eftersom det inte har hänt så mycket heller.
Igår så satt jag och sydde om en lolita-kjol hela dagen. Jag lyckades bryta nålen på symaskinen och jag fick inte bort den så jag kunde inte sy färdigt kjolen, argh! Men jag gör det idag, det var bara en söm så ei se mitään. Jag har också säkt febrilt efter en billig provdocka,. Det är svårt att hitta en och en ny skulle kosta närmare 300 €, vilket jag inte har rd med. Men nu ska jag fortsätta äta chips, ha en trevlig dag! :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!