Tillbaka!

Life with the weird kid. | 2010-03-31 | 21:18:10 Kommentera här! » 0 st

Jag är hemma från Åbo nu. Eller jag har varit det redan i en timme men men.. I alla fall, kom hem ca kvart över nio, jag är jättetrött. Men det var skönt att komma bort från Kimitoön en stund, bara på skoj utan att ha något speciellt att göra. Vi var till Ford. Där sprang jag och syrran (egentligen bara jag) runt bland alla bilar och tittade in i hälften. Efter det for vi till KodinYkkönen, där var vi jätte internationella och pratade franska, japanska, engelska, svenska och finska lite om vartannat. Det var kul. Sen gjorde vi lite andra ärenden och kom hem och nu sitter jag här!
Ska ännu läsa lite på rellaförhöret tills imorgon, matteläxan får förbli ogjord tills imorgon, sov sött!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!