Kokosbollar!

Life with the weird kid. | 2010-05-07 | 18:34:06 Kommentera här! » 1 st

Har just bakat kokosbollar och väntar just nu på att de ska stelna i kylskåpet. De blev yum!
Idag hade vi två timmar data och vi lärde oss att klippa ut hår på gimp. det gick bra fast jag har glömt hur man gör det nu och det stör mig. Om någon vet det så säg åt mig hur man ska göra! den hade vi HK, finska och två timmar modda. Vi skrev bokrapport på moddan, jag tyckte att min blev bra men man vet ju aldrig vad moddaläraren tycker. Det får men se sen, hejdå!

Kommentarer
Skrivet av: Ronja

kokosbollar, fräckt! Hej, min bokrapport for åt helvete så you have nothing to worry about

2010-05-07 @ 20:18:59
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!