What's up!?

Life with the weird kid. | 2010-05-22 | 18:27:45 Kommentera här! » 0 st

Jag bloggade e igår för jag tog hela dagen ledigt från allt. Och jag bloggar så sent idag för att jag var till frissan på förmiddagen och sen blev det åska och jag har kännt mig riktigt dålig och febrig och allting. Så, nu fick jag det förklarat.
Ja, som sagt var jag till frissan. Jag tänkte laga det rött men jag orkade inte bleka det så det blev svart igen, med en lite annorlunda frisyr. Det åskade i flera timmar, men jag sov under hälften av åskvädret för jag orkade helt enkelt inte vara vaken. Det är tråkigt att vara hemma så jag har inget att berätta. Hejdå!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!