Allt som händer...

Life with the weird kid. | 2010-11-03 | 19:17:24 Kommentera här! » 0 st

Idag hade jag bara tre timmar i skolan. Sen åkte vi till en annan skola där vi gick runt i olika klassrum och fick info om tobak och alkohol. Det hemskaste av allt var att de hade grislungor där, bluäh! I det sista rummet så skulle man utvärdera vad man tyckte om allt och sen fick man bara ta det lugnt. De hade ordnat typ kuddar och filar och madrasser som man fick ligga på och vila, som i förskolar. Fan vad det var skönt. Jag uppskattade aldrig vilotiden i förskolan, men nu skulle jag göra nästan vad som helst för att få den tillbaka, haha.
Nästa vecka ska jag på PRAO till min gamla skola. Jag får vara med klass 1-2 så det blir säkert ganska soft, haha.
Ha de gött så länge ^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!