I got some junk

Life with the weird kid. | 2010-11-16 | 16:59:25 Kommentera här! » 0 st

Idag hade vi fysik, samhällslära, HK och jumppa. Jag skäms att säga det men det var faktiskt en ganska rolig jumppatimme idag. Vi spelade badminton och det är jag någorlunda bra på så det var kul.
En halvtimme efter att skolan slutade så skulle jag och min mamma på föräldrakvart till skolan så hon hämtade mig. Vi for och skulle köpa nya hörlurar med de hade inga bra i typ den enda elektonikbutiken i Kimito så vi skippade det. Vi ska ändå till Tarjoustalo imorgon så jag ska se efter ett par där.
Sen så skulle vi fara och handla typ margarin och så kom jag plötsligt på att jag ville ha fler hål i örat, så jag for och tog två nya hål i örat. Det är så länge sen jag tog hål i örat så jag kom inte ihåg hur ont det gjorde. Det gjorde inte ont alls faktiskt, jag kom ihåg att det gjorde mycket ondare, haha. :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!