Helloween

Life with the weird kid. | 2010-10-30 | 21:59:57 Kommentera här! » 1 st

Idag var det då Halloween. Jag gjorde inte så mycket, typical halloween stuff. Jag dekorerade lite med pumpor och ljus, karvade ur en pumpa och rostade fröna. Jag ska försöka ta foto på pumpan imorgon, om den inte är förstörd då. Sen hade jag min kompis/granne hit. Vi skulle se på en skräckfilm som jag hyrde idag, den hetter The Strangers, men vi såg kanske tio minuter in i filmen och sen vågade vi inte se mer. Vi såg på Sorority Boys istället xD

Så här såg jag ut. Man ser inte min outfit men jag hade nätstrumpbyxor, en kofta och en svart tubklänning som egentligen är en lång kjol. Vad har ni gjort nu på Halloween? ^^

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Vad du ser häftig ut, bra sminkning :D



Jag har inte gjort någonting alls, jag uppmärksammar ju inte Halloween som du säkert vet ;) Men nästa helg, på alla helgons dag, då ska jag tända ljus och gå på gudstjänst :)

2010-10-31 @ 14:00:07

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!