30092010

Life with the weird kid. | 2010-09-30 | 15:23:10 Kommentera här! » 0 st

Idag var det skola då. Först två timmar enkka. Vi ska göra ett arbete om olika organisationer. Jag får jobba ensam och det är bra, då får jag bestämma allt själv. Man fick välja organisaton själv och jag PETA så detta arbete borde gå jättebra, man är ju alltid mer motiverad att arbeta om man arbetar med något man tycker om.
Efter det hade två människor en uppvisning och berättade historier. Det var intressant, de var jätteduktiga i alla fall.
Sen hade vi bildkost och skulle rita afrikanska mönster vilken var ganska trååk. Sen for jag hem och nu sitter jag här och tittar på Tyra Show! :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!