Jag är hemma

Life with the weird kid. | 2010-09-20 | 16:05:38 Kommentera här! » 0 st

Det finns inte så mycket att blogga om, jag är så jävla trög med allt. Har inte gjort något idag. Imorse var jag till en läkare då febern inte vill ge med sig. Hon undersäkte min hals och konstaterade att jag tydligen hade en vit någonting på ena sidan i halsen. Jag fick piller som jag ska ta i tio dagar, de smakar skit, men är bättre än flytande medicin. Sen var jag till ett sjorttryckeri och ville trycka min the GazettE skjorta. Tydligen så var bilderna för otydliga så jag var tvungen att skicka bilderna till gubbens e-mail och jag får skjorta i slutet av den här veckan och inte har min manga kommit ännu heller. Så jag är på lite dåligt humör, men det går väl över antar jag. Til' next time!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!