I sense there's something in the wind ~

Life with the weird kid. | 2011-04-18 | 18:33:52 Kommentera här! » 0 st

Jag har känt mig så sjukt inspirerad flera dagar nu. Det är ovanligt ska jag säga, när jag ska t.ex. teckna så går allt bara åt skiten och jag ger upp direkt. De senaste dagarna har jag tecknat massor och jag har blivit nöjd med nästan allt. Jag ska antagligen scanna in några teckningar så får ni se :)
Annars har min dag varit bra, har haft nationellt finskaprov. Det gick ganska skit, sen fick jag också reda på mitt resultat i det nationella matteprovet vi hade för några veckor sen, jag är tydligen lite under medeltalet, oh well.
Här är några låtar från Nightmare Revisited som jag lyssnar på just nu.
Amy Lee - Sally's Song
Korn - Kidnap The Sandy Claws

Rise Against - Making Christmas


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!