The BL Expert Recommends: Sukimoto

The BL Expert Recommends! | 2011-04-29 | 18:41:12 Kommentera här! » 0 st

Jag är tillbaka efter en kort paus! Jag fick brist på BL och blev lite trött på det, men nu ska jag försöka uppdatera regelbundet :)
Dagens film jag ska rekommendera så gillar jag egentligen inte själv men jag tänkte att jag ändå delar med mig eftersom jag vill erbjuda så mycket variation som möjligt. Filmen heter Sukimoto och det är en av de första BL filmerna jag kollade på. Det är väldigt "lätt" BL, typ icke-existerande. Jag minns inte riktigt hur den var med skådisarna och sånt, det är rätt så länge sen jag såg den, det får ni helt enkelt ta repa på själva. :P
Den handlade typ om två killar som hade känslor för varandra, båda liksom visste det men ingendera av den gjorde någonting åt det. Den enas syster märkte de här känslorna och började sabotera för dem, hon blev skitjobbig om jag minns rätt.
Ladda ner här och se online här.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!