Är det själva himlen som jag gungar i min famn?

The Julkalender 2011. | 2011-12-12 | 19:12:52 Kommentera här! » 2 st

Idag är jag på lite dåligt humör så jag skippar den lilla introduktionen som jag brukar ha och öppnar luckan direkt, i lucka nummer 12 finns:

Untitled av The Gazette
The Gazette är ju mitt favoritband och detta är nog min favoritlåt av dem just nu. Alltid när jag lyssnar på den så får jag gåshud, jisses så bra den är! Lyssna bara så får ni veta.
(Kom förresten på att vi är halvvägs till jul idag, bara 12 dagar kvar nu! Har ni skaffat allt ni behöver till julafton ännu?)

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Du är en MYCKET bättre person än henne Fanny! <3

2011-12-12 @ 19:50:40
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com
Skrivet av: Julia

Sv; Haha, jo jag är nog ett äkta dampbarn när de gäller hon. ^^ Men alltså de e de jag o tänker på, om vi kmr ha hon hela gymnasietiden så blir det nog int att skriva bigga för mej!



Mm, jag vet att de ibland är väldigt svårt att vara modig :/ Själv håller jag på att bli bättre på det, för jag kan ångra mig hur länge som helst för nån liten sak om jag liksom inte vågat...



Men Fanny, ja e säker på att en viss person också tycker att du är en bättre person än hon, jag kan int alls koppla ihop dom två. <3

2011-12-12 @ 21:03:35
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!