Gingerbread dough is highly addictive.

The Julkalender 2011. | 2011-12-08 | 18:45:04 Kommentera här! » 1 st

Idag är det den åttonde december, bara 16 dagar kvar till jul och medan ni väntar på julen kan ni ju roa er med min julkalender. I dagens lucka finns:
Tomb Raider Underworld!
Fick hem detta spel till PS2 igår och har suttit fastklistrad vid skärmen enda sen dess (med några pauser för skola, mat och "personliga behov"). Det går mest ut på att man ska springa runt och klättra och skjuta fiender och ha sig med sånt. Okej, jag är dålig på att förklara saker på ett intressant sätt, men tro mig, det är awesome!

Kommentarer
Skrivet av: Linda

STACKARS TIGRAR!



(ps. jag vill också spela det sen när jag kommer hem till julen kthxbye)

2011-12-09 @ 13:28:53
Länk: http://keepmeinsane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!