I will honor Christmas in my heart, and try to keep it all the year.

The Julkalender 2011. | 2011-12-03 | 10:08:00 Kommentera här! » 1 st

Tredje december idag. You know what that means? That's right, lucka nummer tre! I lucka tre finns:
Xtream Techno - I remember the time of my life
Xtream techno är, som namnet antyder, ett technoband. Ganska otippat för mig va? Man kanske inte skulle tror att jag gillar techno, och det gör jag inte heller, egentligen, eller jag vill inte erkänna det i alla fall. Nåja, vet inte vad mer jag ska skriva om låten, lyssna bara på den! Den är sådär pigg så man blir glad av den liksom, ja lyssna på den så får ni veta.
(igår la jag förresten till en helt egen kategori för denna julkalender, så där kan ni enkelt hitta alla öppnde luckor o<:))

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Fanny!! Dedär e ju låten som också heter "Drop" som ja lyssna helt massor på i våras som xiu "mobba"! ;D Ja tkr jättemkt om den (a)

Haha; " Man kanske inte skulle tror att jag gillar techno, och det gör jag inte heller, egentligen, eller jag vill inte erkänna det i alla fall. " De låter så bra ;))

2011-12-03 @ 13:56:17
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!