I'm dreaming of a white Christmas, just like the ones I used to know.

The Julkalender 2011. | 2011-12-11 | 15:07:00 Kommentera här! » 0 st

Ja, jag undrar faktiskt om det kommer att komma snö till denna jul. Det skulle kännas tomt utan snö på julafton, men all snö som har kommit hittills har bara regnat bort, så jag kanske måste ge upp hoppet. Alla dramatiska snötankar åsido, idag är det den elfte december, så det är dags att öppna den elfte luckan i julkalender, i den luckan finns:

Beccababycake!
Denna blogg är nog min favoritblogg just nu. Älskar Beccas stil och attityd och hela hon liksom. Kolla in bloggen så förstår ni vad jag menar (hoppas jag). (Bild tagen från hennes blogg.)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!