Imorgon får jag mitt lösenord!

The Julkalender 2011. | 2011-12-09 | 21:49:44 Kommentera här! » 0 st

Hejhej, Fannys annorlunda kompis här ;) Fanny är så obsessed av Tomb Raider så jag får äran att öppna den nionde luckan i hennes fina julkalender! :) I den finns:
Kittens inspired by kittens
Detta är ett videoklipp som är helt slut. Det är en söt liten flicka (Fanny, du kan hoppa över ordet söt) som typ gör röster och kommentarer till olika kattbilder, haha. Om man ska tycka att det är roligt måste man vara slö, och jag kan lova att man blir ännu slöare om man ser den! Orsaken till att jag tipsar om denna nu är att det var med Fanny jag såg den för första gången, och nu är vi minst lika slöa som när vi såg den. Jag hoppas att den kan ge er lika mycket skratt som den gett åtminstone mig, haha :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!