Jag såg mamma kyssa tomten, loljk.

The Julkalender 2011. | 2011-12-06 | 16:46:18 Kommentera här! » 0 st

Idag är det den sjätte decembe och också Finlands nationaldag! På den sjätte december öppnar man den sjätte luckan i julkalendrarna, och därmed också i denna julkalender. I lucka sex finns:
A Candlelit Dinner With Inamorta av Asking Alexandria!
Asking Alexandria är ett screamoband från England. Jag tycker om dem väldigt mycket för de blandar lite technobeats med screamomusik på ett unikt sätt. Jag menar, det finns ju flera band som gör det men jag har aldrig hört något liknande Asking Alexandrias musik förut. Denna låten är nog min favorit av dem just nu. Det är en screamolåt så om du inte gillar sånt så är jag ledsen, kanske det kommer något som passar sig i nästa lucka o<:)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!