Julen är kommen!

The Julkalender 2011. | 2011-12-24 | 13:17:55 Kommentera här! » 1 st

Idag är det äntligen den tjugofjärde december, julafton! Har ni julfiilis ännu? Nu ska vi öppna den sista luckan i kalendern, i den finns:
The Gazette!
Om ni har läst min blogg under en längre tid så vet ni att jag är en total Gazette-fangirl. De har varit mitt favoritband ganska länge, och ja, jag bara älskar allt med dem. Deras musik är så annorlunda och speciell, de blandar in så många olika musikstilar och sätter ihop dem till något helt eget och unikt. Alla medlemmar i bandet är otoligt starka och duktiga, men min favorit är sångaren Ruki, han är den bästa sångaren som finns enligt mig! Jag skulle kunna ranta om dem och hur bra de är hela dagen, men då skulle detta inlägg bli allt för lång så jag avslutar denna julkalender med några av deras bästa låtar och jag önskar er alla en riktigt fin och god jul!





Jag skulle också kunna lägga upp hur många låtar som helst men det kan jag nog inte heller. Den här sista är i alla fall min absoluta favoritlåt av dem.

Kommentarer
Skrivet av: NATSUKO-CHAN

Meri kurisumasu ^_^ och The Gazette är awesome :3

2011-12-24 @ 23:23:16
Länk: http://natsuko.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!