Let it snow, let it snow, let it snow.

The Julkalender 2011. | 2011-12-22 | 22:21:52 Kommentera här! » 2 st

Hejsan. Fannys storasyster Linda här. Fanny hade noll inspiration till att blogga idag, så jag gästbloggar såhär en timme innan det blir dan' före dopparedan'. Fanny har alltså gett mig hundra procent frihet att blogga om vad jag vill (mwahahahahaa). Hursomhelst, i den tjugoandra luckan hittar vi:
Good things that start with G! Det blir en lite extra stor lucka idag, because I'm just that generous. Jag tipsar härmed om två helt fantastiska ting som börjar på bokstaven G: världens bästa TV-serie Glee och världen finaste band Green Day (jag är helt objektiv som ni märker). Green Day har jag gillat sedan American Idiot kom ut 2004. Om ni någonsin får möjlighet att gå på deras konsert, ta den. Jag har varit på två av deras spelningar, en i Helsingfors och en i Manchester, England, och det är nog några av de bästa stunderna i mitt liv. Eller, om ni inte känner för att gå på konsert, ta er tid att lyssna på dem i alla fall. Gamla godingen Dookie från 1994, eller kanske den lite argare Insomniac från 1995, går alltid att lyssna på, medan deras nyaste skiva 21st Century Breakdown från 2009 också är ett mästerverk i sig. Eller vad säger jag, alla deras skivor är värda att lyssna igenom. Dessa gubbar kan verkligen sin sak!
Glee började jag faktiskt titta på för endast ett år sedan, när serien redan var inne på sin andra säsong, men efter att ha sett alla avsnitt som då fanns i sträck på ungefär en vecka, var jag fast. Numera är det en del av min dagliga rutin att fangirla om denna serie.

Så att sådant. Imorgon kommer väl Fanny vara tillbaks med den tjugotredje luckan, och sedan är det redan julafton. Jee! Thanks for you time, peace out!


Kommentarer
Skrivet av: NATSUKO-CHAN

sv: nåh nu va du elak mot dig själv D: jag tyckt nog att du va riktigt fin på bilden >:c så det så C:

2011-12-23 @ 17:53:50
Länk: http://natsuko.blogg.se/
Skrivet av: Ronja

I hope this is okay :)



http://ronjankuvat.blogspot.com/2011/12/schools-christmas-party.html

2011-12-23 @ 20:01:39
Länk: http://ronjankuvat.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!