Once upon a december.

The Julkalender 2011. | 2011-12-01 | 20:00:17 Kommentera här! » 3 st

Okej, så nu tänkte jag börja med en julkalender här på bloggen. Jag tänkte också stjäla en idé från min fina vän Julia (I hope you don't mind!). Kalendern går ut på att jag tipsar om något varje dag fram till jul; band, låtar, filmer, websidor, you name it! So let's get started! I lucka 1 finns *trumvirvel*

The Big Bang Theory!
The Big Band theory är en amerikansk TV-serie. Den handlar om de supersmarta nördarna Sheldon, Leonard, Howard och Raj som blir kompisar med tjejen Penny efter att hon har flyttat in i samma höghus som Sheldon och Leonard. Efter det ser man liksom hur alla deras liv fortsätter och massor med tokiga saker händer. Den här serien är nog den roligaste humorserien jag någonsin sett. Den är så random helt enkelt, och jag tycker att själva idén är rätt så orginell, så det blir inte som en deja vu over and over again liksom. Hope you enjoyed this lucka, see ya tomorrow! o<:) (<----- smiley med tomteluva)

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Jee :D Nope, I don't mind at all ;) Roligt att du oxå ska ha julkalender :D

2011-12-01 @ 20:18:37
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com
Skrivet av: Emi

The Big Bang Theory är en av mina favoritserier! Alla karaktärerna är så roliga :)

2011-12-02 @ 23:49:25
Länk: http://imaginarychaos.se/log/
Skrivet av: Hoshi

Helt klart världens bästa serie! :D Sheldon är ju helt underbar! ^^



Kram <3

2011-12-06 @ 15:14:39
Länk: http://hoshihanako.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!