Se en stjärna strålar klar, i alla minnen som vi har.

The Julkalender 2011. | 2011-12-14 | 17:50:55 Kommentera här! » 1 st

Idag är det den fjortonde december. Inte ens två veckor kvar till jul och ingen snö ligger på marken, nu börjar jag bli orolig. Whateverthefuck, i dagens lucka finns:
Kent!
Kent är ett band från Sverige som jag har börjat tycka mer och mer om nu i höst och vinter. De har så speciell stil och jättefina texter. Endel kanske tycker att deras texter är lite underliga och random, men jag tror att de flesta fansen gillar dem just för de vackra men ändå brutala låttexterna, jag vet att jag gör det i alla fall. Orsaken till att valde att tipsa om dem idag är för att de ska komma till Åbo i augusti och jag och familjen ska troligen dit, happy happy! Här är min favoritlåt av dem just nu, Columbus:

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Vi kan spela upp Columbus, eller dom andra. ;)

Va roligt om du får fara på deras konsert! :))

2011-12-14 @ 22:01:00
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!