'Tis the season to be jolly, tralalalalalalalala.

The Julkalender 2011. | 2011-12-05 | 17:07:49 Kommentera här! » 2 st

Dags att öppna lucka 5 i min awesomea julkalender. I lucka 5 finns *ultratrumvirvel*
Sid & Nancy!
Sid & Nancy är en film som handlar om paret Sid Vicious och Nancy Spungen, filmen utspelar sig på 80-talet i England och U.S.A och handlar om Sid och Nancys livsöden och deras onda spiral av droger och sprit. Den är baserad på riktiga händelser. Sid & Nancy är en av mina absoluta favoritfilmer och fast man inte gillar Sex Pistols eller punk från 80-talet kanske man ändå kan tycka om den här filmen. Den handlar om mycket mer än bara punkare. Jag har i alla fall blivit helt avskräckad från att börja ta heroin (som jag hade stora planer på i framtiden).

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Den kan vi se nån gång..? :)

2011-12-05 @ 20:04:02
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com
Skrivet av: NATSUKO-CHAN

sv: Tack tack ^-^ jag ha dessutom haft sockor i det så att jag sku få det lockigt x3

2011-12-06 @ 12:01:12
Länk: http://natsuko.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!