Vem har väckt den rädslan, som lärt ditt hjärta gråta?

The Julkalender 2011. | 2011-12-15 | 18:31:39 Kommentera här! » 0 st

Idag är det den femtonde december, är det bara jag som tycker att denna december har gått otroligt snabbt? I alla fall är det dags att öppna den femtonde luckan i julkalendern! I lucka femton finns:
Gyo av Junji Ito!
Gyo är en manga av skräckmangaförfattaren Junji Ito, den består av två delar, vilket är lite tråkigt för den är bajsbra! Den handlar om att alla fiskar får någon sorts metallben och kryper upp på land. De för med sig en förfärlig stank och snart börjar de sprida sig och infektera människorna. Så händer det en massa saker som jag inte ska spoila för er. Ja, den är i alla fall jättebra, om ni gillar störda saker som jag, haha. Jag fattar allvarligt inte hur någon kan komma på såna sjuka saker, men det är ju tur att det finns någon som gör det o<:)
Om ni inte orkar köpa den eller inte har råd så finns den att ladda ner här. (på engelska)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!