What is love? Really?

Life with the weird kid. | 2011-12-13 | 10:58:41 Kommentera här! » 1 st

Känner mig väldigt deppad idag. Personliga orsaker som jag tyvärr inte tänker nämna så mycket om här på bloggen. Låt oss bara säga att det är lite problem med två människor och jag hoppas att problemet löser upp sig snart. Kommer nog inte vara så glad stämning här på bloggen nu, men jag ska försöka i alla fall. En positiv sak med idag i alla fall, ikväll kommer Jill till mig! ^__^
Har haft håltimme länge nu, ska snart fara och äta fisksoppa. Eller inte äta fisksoppa, men lite bröd kanske, kan inte äta skolmat usch. Här kommer en bild på mig från imorse:

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Ha så roligt med Jill och ta hand om dig! <3 Ska försöka va ett så bra stöd som möjligt :)

2011-12-13 @ 14:43:42
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!