Ännu mer cosplaypepp!!

Fashionista in my own world. | 2011-02-12 | 18:24:04 Kommentera här! » 1 st

Idag provade jag att göra Uruhas make-up och hår från Silly God Disco. Liksom för att se hur svårt det var och sånt och hur mycket jag måste öva. Det var ganska svårt och jag var tvungen att göra om endel saker men jag tycker att det blev ganska bra för en första gång ^_^

Nu vet jag ju hur jag ska göra nästa gång och vad som är svårt och sånt. Håret planerar jag att färga typ ljusbrunt eller brunt till sommaren så att det liknar honom mer. Jag har ju ca 6 månader att öva mig, så allt ordnar sig nog (: Hur tycker ni att det blev?

Kommentarer
Skrivet av: Märrä :D

me likes it ^^

2011-02-13 @ 12:25:36
Länk: http://barbiepinkdoll.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!