I was young and stupid.

Life with the weird kid. | 2011-02-15 | 21:11:36 Kommentera här! » 0 st

Det är så roligt att kolla på mina gamla inlägg på den här bloggen. Jag kollade nyss i min "Kändisar" kategori och jag hittade det här inlägget om Ruki och Kai:

Hur, jag menar HUR, kunde jag säga att detta inte var snyggt?! Jag minns också då jag hade sett på Regret musikvideon för första gången och jag tyckte nästan att Ruki var ful då, hur kunde jag tänka så??

Sen det här inlägget. Okej, jag gillar inte Gackt med det där håret, men hur kunde jag inte gilla honom över huvud taget? Jag minns att jag nästan blev äcklad av honom. Där ser man hur snabbt saker kan vända, man lär sig av sina misstag antar jag, haha (:

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!