Otursdag!

Life with the weird kid. | 2011-01-07 | 17:31:34 Kommentera här! » 0 st

Idag började skolan igen då..det var ju faktiskt ganska bra att den började på en fredag, för nu har man ju helgen framför sig!
Idag har jag haft lite av en otursdag, inte i skolan men när jag kom hem så. För det första: jag hade så ont i min nya piercing i örat så jag var tvungen att ta en värktablett i morse och en på dagen. Så när jag kom hem så kollade syster J på hålet och så märkte vi att det hade blivit inflammerat (usch, med var och blod och sånt!). Jag blev tvungen att ta bort smycket helt och hållet och nu ska jag låta det växa fast igen. Sen var vi tvungna att putsa såret oc när vi skulle göra det så klämde syster L min hand i en dörrkarm, så nu har jag ont i både handen och örat, suck....

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!