Bored out of my fucking mind.

Life with the weird kid. | 2011-07-20 | 00:57:35 Kommentera här! » 1 st

Jag är hungrig men orkar inte fara och laga någonting att äta. Jag är halvtrött me orkar inte fara och borsta tänderna och sen gå upp till mitt rum. Jag skulle vilja hoppa över allt annat i Queer As Folk och bara se Justin och Brian scenerna, men så kan jag ju inte göra. Skulle ju vara orättvist mot de andra karaktärerna.
BTW, imorgon far jag till Åbo för att kolla på lägenheter med syrran och Papi. Reaktionen syster L kläckte ur sig:
"Sen så får vi int lägenheten för att Fanny e där å härjar". Minns inte exakta citatet men något åt det hållet.
Nu ska jag i alla fall fortsätta se på QAF. I alla fall ett avsnitt, har bara tre stycken kvar av den andra säsongen. Här har ni lite GIFs såhär mitt i natten.




Kommentarer
Skrivet av: Julia

Haha, okej xD

Nå int vet ja rikit varför, ja blir bara så glad av att se dej där :D

2011-07-20 @ 14:01:15
Länk: http://struntarivadddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!