Has it come down to this?

Life with the weird kid. | 2011-07-23 | 13:24:04 Kommentera här! » 0 st

Ja, jag har så mycket blogtorka att jag faktiskt fyller i listor. Jag har också skittråkigt medan jag väntar på att nästa QAF avsnitt ska laddas ner så, a list it it! Knyste den från Julia.

(PERSONLIGHET) JAG ÄR;
Blyg: Sure, med människor som jag inte känner. Med mina vänner och andra  jag känner bra så är jag typ som en duracellkanin på speed.
Smart: På endel områden.
Långsam: Oftast inte.
Stressad: Väldigt sällan, är oftast ganska chill. Men när jag väl är stressad då är jag jävligt stressad och får ingenting gjort.
Tålmodig: Beror på vilka människor jag behöver vara tålmodig med. Om det är någon som jag bryr mig om och gillar så kan jag vara tålmodig, om jag försöker förklara något för typ ett barn eller någon dum människa har jag typ ingen tålamod.
Djup: I like to think so.
Öppen: Är lite rädd för att öppna mig för folk.
Ärlig: Jo.
Positiv: Some days I am, some days not.
Rolig: Alla mina vänner tycker det och skrattar åt typ allt jag säger, men jag tycker inte det själv.
Ansvarsfull: När det verkligen behövs.
(VÄNSKAP) JAG HAR;
Svikit en kompis: Inte medvetet, men kanske någon känner sig sviken av mig.
Förlorat en bästa vän: Ja, ett flertal faktiskt.
Sagt att jag älskar en kompis: Jag sade det till en kompis en gång tror jag.
Sovit med en killkompis: Inte säker, mitt minne sviker ibland när man är så gammal som jag.
Sovit med en tjejkompis: Sleepovers, yeah!
Pussat en av samma kön: Säkert.
Slagit en kompis: Ja, både skämtsamt och bitch-slaps.
En kompis som vet allt: Nej, vill inte ge bort hela min själ till en kompis. Det finns endel delar av mig som andra människor, inte ens de jag känner allra bäst behöver veta.
Berättat hemligheter: Både skvallrat om dem och berättat dem till kompisar, som berättade de vidare.
(FAVORITER) FAVORIT;
Låt just nu: Bara en? Shit, jag måste väl ta och välja låten jag lyssnar på just nu vilket är Faraway av Apocalyptica, jag byter favoritlåt typ varje dag, så det är lite svårt att välja. Den är så fin att jag får gåshud och man kan enkelt höra den på repeat hur länge som helst.
Pryl: Kajal, tuperingskam, dator, sketchbok, hårspray osv osv....
Film: Sid & Nancy eller vad som helst av Tim Burton
Bok: Punkindustriell hårdrockare med attityd
Lärare i skolan: Nikander, hade honom på sjuan och åttan i hissa och samhällslära, men ha  har tyvärr slutat.
Plats: Ute nånstans på hösten när löven håller på att ändra färg och vädret är sådär kyligt så man kan gå med rock utan att svettas ihjäl.
Frukt: Melon eller persika.
(ÖVRIGT) JAG HAR;
Sytt: I am a designer darling, of course I have!
Opererat mig: Ja, tonsillerna, kommer inte ihåg något av det som tur är.
Cyklat omkull: Ja, det har väl alla, om man inte är ett underbarn och lär sig att cykla direkt från födseln.
Sjungit i duschen: Ja, jag sjöng alltid sånger från Astrid Lindgren filmer när jag var liten.
Hoppat bungyjump: Nej, om vill inte göra det heller.
Fobi för något: Trypanofobi eller injektionsfobi och också fobi mot tandläkare.
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Ja, min morfar och mormor
Sagt att jag hatar någon: Min mamma, mina systrar, hur mycket jag verkligen har menat det är en annan sak.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!