Icke-asiatiska musiker...

Syre. | 2011-07-08 | 12:39:17 Kommentera här! » 0 st

Jag tänkte tipsa om två band utanför asien som jag gillar. Jag lyssnar ju nog mest på japaner, men det finns faktiskt några undantag.

1. My Chemical Romance
De är nog mitt favorit icke-japanska band. De är bara så awesome på alla vis helt enkelt. Deras old-school låtar är nog bäst tycker jag, men även deras nyare gillar jag. Favoritlåt: I'm not okay (I promise)

2. Sex Pistols
The kings of punk! (engligt mig) När jag är skitförbannad på allt och alla så lägger jag helt enkelt på Sex Pistols och låter kära Johnny Rotten skrika istället för att jag själv gör det. Dessutom får jag en alldeles speciell sommarkänsla när jag lyssnar på punk, vet inte vad det beror på. Favoritlåt: No Feelings och Silly Thing.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!