I'm suffering from a post-con depression.

Life with the weird kid. | 2011-07-17 | 14:57:09 Kommentera här! » 3 st

Nu är Finncon-Animecon slut för min del. Synd att jag bara kunde vara där en dag, det var faktiskt jätteroligt! Anna och Milla hade blivir kompisar med två andra människor på fredagen. Ena var från Finland och andra från Frankrike. Båda var helt bedårande och jättesnälla och trevliga.
Jag fick med mig hem en Finncon-Animecon t-skjorta, tre askar pocky, två skivor, en yaoi-manga, massor med bilder och massor med fina minnen. Här kommer en bildbomb!

Anna i sitt fina Korea-cosplay

En grupp Kuroshitsuji cosplayers som var otroligt fina.

Togainu No Chi cosplay

Teru och Hizaki(med brunt hår?) från Versailles. De var så jävla bra cosplayers, vi fangirlade över dom senare, jag träffade också ett par andra, men Anna har den bilden.

Captain Jack Sparrow

En annan Kuroshitsuji grupp

Undertaker från Kuroshitsuji. Han var helt i rollen, klämde om min axel och skrattade på ett sånt där signaturiskt Undertaker sätt.

Sebastian och Ciel

Människorna vi hängde med. Hon med rött hår är från Frankrike och hon med vitt är härifrån Finland. Minns inte vad de hette dock.
Anna tog också massor av bilder men hon är ännu på konventet så hon kan inte skicka dem. Jag lägger upp dem när jag har fått dem.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hizaki är brunett tror jag :o

elr jätte jätte ljust i så fall. Eller mörk blont tror jag xD

2011-07-18 @ 01:36:12
Skrivet av: Julia

Nu ser jag din nya design, den är jättefin! :D Jag läste på en annan blogg att man kunde uppdatera på F5 om man inte såg den nya designen, så jag testade det och det funkade ;)

2011-07-18 @ 20:35:54
Länk: http://struntarivadddesager.blogspot.com
Skrivet av: Anna ^_~

haha, nu kommer bilderna fram :'D Ett Awesome veckoslut var det. ;D jag skickade förresten iväg mina till dig :3

inte så många, man glömde ju nästan bort o fota där. xP

2011-07-19 @ 16:03:47
Länk: http://anchkun.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!